אלעד • שטרית וראוכברגר יישארו בבית

    דוד קורצווייל No Comments on אלעד • שטרית וראוכברגר יישארו בבית
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רק אתמול עלה שמו של יוסי שטרית כמועמד מוסכם של ש"ס ודגל התורה לראשות העיר אלעד וכבר נראה כי המועמדות לא תצלח.

    על פי הידוע הן בש"ס והן בדגל התורה המקומית לא התלהבו יתר על המידה מהרעיון.. נראה כי דגל התורה חוזרת לתמוך במועמדותו של ישראל פרוש – ויוסי שטרית ימשיך להתגורר בביתר עילית.

    בנוסף, גם הכתב הפרלמנטרי של "יתד נאמן", אליעזר ראוכברגר, לא יעמוד בבחירות הקרובות בראש רשימת "דגל התורה" בעיר אלעד. ל"זירה מקומית" נודע, כי ראוכברגר יישאר להתגורר בשכונת הר נוף בירושלים, שם הוא מכהן בנוסף על תפקידו ב"יתד נאמן", כיו"ר המינהלת השכונתית.

    כזכור, בשבוע שעבר פירסמנו לראשונה כי מזכ"ל דגל התורה ח"כ משה גפני מנסה ל"הצניח" את ראוכברגר לתפקיד יו"ר דגל התורה באלעד ומועמדה לתפקיד הבכיר שתקבל דגל התורה אחרי הבחירות, זאת למרות התנגדות נחרצת של רבני העיר ובראשם הגרש"ז גרוסמן, כמו גם עסקנים ותושבים, שטענו כי למרות שמדובר במועמד ראוי – אך לא יעלה על הדעת להצניח מועמד שאינו תושב העיר ולדלג על דור של עסקנים ראויים מקומיים.

    בשלב זה עדיין לא ברור מי יוצב במקום הראשון ברשימת "דגל התורה" באלעד. יתכן ובסופו של דבר תתקבל דרישת העסקנים המקומיים, בגיבוי הרבנים, להצבתו של מועמד מקרב תושבי העיר. טרם הוחלט סופית זהותו.

    ל"קול חי" נודע, כי אברכם מאלעד תכננו לקיים הערב עצרת שופרות מול ביתו של ראוכברגר בשכונת הר נוף בירושלים, אך לאחר שמועמדותו הוסרה – העצרת בוטלה.

    את תגובות שטרית וראוכברגר לא ניתן היה להשיג עד לשעת פרסום הידיעה.



    0 תגובות